czwartek, 4 listopada 2010

Za tydzien.....

doklanie o tej porze powinnan postawic moje malenkie stopy na polskiej ziemi.
Im blizej tym bardziej podniecajace.
Od ostatniego pobytu minelo dokladnie 2 lata!!!. Ciesze sie nieslychanie, ze znow bede miala okazje spotkac sie  z bliskimi mi osobami.
A jest ich dosc wiele : siostra i jej rodzinka, krewni, przyjaciolki, kolezanki, koledzy i znajomi.
Mam nadzieje, ze uda mi sie zrealizowac zaplanowane spotkania.
Szczescie, ze czesc odbedzie sie w grupach, a wiec wiele osob za jednym zamachem......bo bardzo, a nawet bardzo-bardzo chcialabym spotkac wszystkich.
Jednych z tego prostego powodu, ze juz dawno ich nie widzialam, drugich a wlasciwie drugie .... aby zobaczyc jak wypieknialy, wydostojnialy od ubieglego roku ...... bo przeciez dla nas czas sie zatrzymal i jestesmy tak samo mlode - przynajmniej duchem - jak wtedy gdy zdawalysmy mature. Teraz juz tylko piekniejemy z godnoscia.
Rozpoczynam odliczanke ..... tak jak to robi moja kochana wnusia Julka, bo ona rowniez nie moze sie juz doczakac na wyjazd do Polski i na spotkanie z...... babci kolezankami, ktore bardzo milo wspomina po ich ostatnim pobycie u nas w  Szwecji.
....... jeszcze tylko 6 wieczorow i.....................

4 komentarze:

  1. Też będę odliczać! Ty nie byłaś tu 2 lata, a ja nie widziałam Was, ile? Nawet nie jestem w stanie policzyć, ale mam nadzieję, że teraz choć na chwilkę się ujrzymy. Do zobaczenia!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupelnie jak u mnie w domu! Zawsze przed wyjazdem do Polski, odliczam ostatnie dni tygodnia. Robie spotkania grupowe. Bede czekac na relacje... Pozdrowienia. polonijna mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Animowej T. ujrzymy sie napewno!!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Polonijnej mamy : bede raportowac - bo zawsze przy okazji takich spotkan, a szczegolnie z kumpelkami z "lat mlodosci i milosci" dzieja sie mile i zabawne sytuacje.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń