poniedziałek, 18 października 2010

Kurnej chaty ...... ciag dalszy

Kiedy przed paroma dniami pisalam o moich marzeniach aby wybudowac "kurna chate" nie przeszlo mi nawet przez moment przez glowe, ze wzbudze takie zainteresowanie.

Jedna z moich czytelniczek napisala w mailu do mnie :

.... i widzisz jaka burze wywolalas! Jednak jakos wszystkich nas ciagnie do MATKI NATURY.....

Nie jest ona osamotniona w tych myslach. Kolejka do "mojej chaty" zrobila sie dosc dluga..... i napewno bedzie mi milo goscic wielu z Was.......... ale jak wiecie to przedsiewziecie wymaga czasu i napewno potrwa pare lat.
Musze w tym miejscu podziekowac za pomoc w przyspieszeniu realizacji moich marzen........ bo tak jak przypuszczalam... maz moj zaczal nawet juz planowac budowe, i to w tej najbardziej wymarzonej wersji.... a to bardzo dobry znak. Co prawda okres jego planowania moze zajac bardzo duzo czasu.... ale to juz blizej niz dalej!

Aby przespieszyc realizacje Waszych planow z proba zamieszkania w "kurnej chacie" chcialabym  bardzo goraco zachecic do odwiedzenia Centrum samow lesinych  - Båtsuoj  (o ktorym pisalam juz kilkakrotnie na moim blogu) i to nie tylko teraz wirtualnie.......... ale i w rzeczywistym zyciu.

Podczas pobytu u rodziny Svensson ( Lotta i Tom) bedziecie mieli mozliwosc nie tylko noclegu w gåhtie - bo tak w jezyku samow nazywa sie ich szalas, ale  przede wszystkim poznania nieslychanie interesujacej  historii i kultury samow.


Kazdy znajdzie napewno cos dla siebie -  bo oferta jest bardzo bogata.


Informacja na strone internetowej jest w jez. szwedzkim i angielskim............ ale mamy nadzieje, ze juz wkrotce  rowniez w  naszym ojczystym - czujcie sie dumni!!!
Jak mnie dzisiaj Lotta poinformowala - polska dziennikarka, ktora miala pomoc w zredagowaniu polskiej wersji strony, zaniemogla na zdrowiu   
( zyczymy jej szybkiego powrotu do zdrowia)   wiec poczekamy do wiosny ..... a wtedy zobaczymy ???

Adres strony internetowej ukrywa sie pod gotowymi linkami: w tekscie tego posta jak rowniez po prawe stronie mojego bloga pod rubryka : Grunt to Rodzinka......... i znajomi .

Gwarantuje niezapomniane wrazenia!!!
( a od Lotty do mnie ...... to juz tylko - pare krokow)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz