czwartek, 24 grudnia 2009

Zyczenia......

Dziekuje serdecznie za zyczenia swiateczne!!!!
Wszystkie razem i kazde z osobna sprawily wiele radosci.
Szczegolne podziekowania dla mojego wujaszka ......
ktorego bawi czasem ..... fraszka!!!

I oto kilka bardzo swiezutkich ....

Nudystka

„Przychodzi baba do lekarza”
I od razu się obnaża
Jestem nudystką panie doktorze
Czy pan mnie z nudy wyleczyć może ?

Kobieta

To istota wspaniała
We fragmentach - rzadko cała,
Bo nikt tak do krwi i kości
Nie jest idealny w całości.

Niezawodna rada

Gdy żona wymaga zbyt wiele,
By zaspokajać ją na duchu i ciele,
Kamasutra może być pomocna
Jako gimnastyka nocna.

Nie wiadomo

Czy „Oba-ma” jaja, czy tylko jedno,
Ale amerykańskie sedno ?

Chiński paradoks

Mezalians komuny z kapitałem,
Ta niedorzeczność wg Marksizmu,
Ale tak - jak „słowo stało się ciałem”,
Staje się dźwignią komunizmu.

Noblista z jajem


Nie można z Nobla robić zabawy
Bez wyjaśnienia sprawy
Czy Oba-ma jaja, czy tylko jedno
Bo to jest sprawy sedno.


Do noblistów

Osądźcie Państwo czy to nie haja,
Gdy Nobla przyznaje się za jaja,
Których się jeszcze nie wysiedziało
A tylko wysiedzieć by się chciało.

S. L.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz