czwartek, 10 grudnia 2009

Dziwny jest ten swiat............

Pasuje jak ulal...............szczegolnie jak popatrzymy na wydarzenia ostatnich dni. Tak wiele dzieje sie rzeczy, ktore dotycza nas wszystkich - mieszkancow tej dziwnej planety Tellus. Mam na mysli:
- szczyt klimatyczny w Kopenhadze,
- wreczenie Narod Nobla w Sztokholmie - ludziom ktorzy przez wiele, wiele lat pracuja nad wynalazkami, ktore maja polepszyc nam zycie i zdrowie,
- ceremonia wreczenia Pokojowej Nagrody dla B. Obamy- byc moze najbardziej kontrowersyjna, ze wszystkich do tej pory przyznanych..?
A jednak.... gdy otworzysz gazety ........ na pierwszy plan wysuwaja sie "wiadomosci" dotyczace skandalu wokol Tigera Woods.
Nie obchodzi mnie jego niewiernosc, to czy mial 1 czy 11 kochanek.
Poruszaja mnie natomiast te wszystkie cyferki, zawarte w kazdej z tych "wiadomosci".
Miljony placone kochankom za milczenie, setki tysiecy placone za wywiady w prasie czy telewizji.
Setki miljonow proponowane zonie - aby ewentualnie raczyla przebaczyc i pozostac jeszcze 7 lat... w zwiazku -o ile to mozna nazywac zwiazkiem.
I to wszystko w dolarach!!!!!
I kto za to wszystko placi ? - tych miljonow nie zarobiono przeciez na sprzedazy biletow na turnieje golfowe.
Za to wszystko placimy my. Ty i ja kupujac mase gadzetow, ktore sponsoruja caly ten cyrk!!!
Wstydze sie, ze i ja dokladalam do tego moje ciezko zarobione pieniadze !!!!
Mam straszny niesmak, szczegolnie jak pomysle o wszystkich glodnych dzieciach na tym naszym padole. O tych wszystkich ciezko chorych dzieciach, na ktorych leczenie i operacje - najblizsi musza "wyciagac przyslowiowa reke".
Czuje bezsilnosc - ze nie moge im wszystkim pomoc!!!
Oj... gdybym wiedziala ... kiedy usilnie probowalam nauczyc sie grac w golfa..., ze jedno uderzenie kijem w pilke jest warte 33 tys. dolarow ............
Dla mnie to wielkie pieniadze !!!! - nawet za to jedyne uderzenie - bo to uderzenie - to jedyne trafione -podczas calej lekcji - bylo dla mnie sukcesem. I napewno dawalo wiele okazji do radosci i smiechu - nie tylko dla mnie ... ale i dla tych, ktorzy moje zmagania bacznie obserwowali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz