niedziela, 19 września 2010

Wybory 2010.........

Obowiazek obywatelski spelniony. Glos oddany na "politycznie poprawna partie". Teraz wszystko w rekach ....pozostalych uprawnionych do glosowania obywateli.
O godz. 20.00 zamykaja lokale wyborcze .........  rozsiade sie fotelu i z uwaga sledzic bede rezultat dzisiejszych wyborow.
Zobaczymy czy "prawidlowy blok polityczny zwyciezy" ........... ja mam taka nadzieje!!! Bo ten zwycieski blok bedzie mial ogromny wplyw na moje zycie przez najblizsze 4 lat na wszystkich szczeblach zycia publicznego.

2 komentarze:

  1. Popieram uczestnictwo w zyciu politycznym. A cos blizszego na temat tej partii?
    Pozdrowienia z upalnej Ameryki. 30 stopni C u nas. Polonijna mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Polonijnej mamy: w tych wyborach glosowalam troszke inaczej niz zazwyczaj. Jedna partia - prawicowa otrzymala moj glos do Parlamentu i Rady Wojewodzkiej. W wyborach gminnych poparlam Partie Liberalna z zaznaczeniem jednego kandydata - mojego sasiada, ktory zrobil kawal dobrej roboty w poprzedniej kadencji..... wiec spodziewam sie jeszcze wiecej. Widac, ze postawilan na "dobrego konia" bo Allians prawicowy wygral wybory, martwi mnie natomiast, ze nie beda mieli w Parlamencie bezwzgldnego majoritetu.

    OdpowiedzUsuń