środa, 15 września 2010

Statystyka...... powod do radosci

..... i zapewniam, ze podgladanie statystyk ........... to wielka przyjemnosc!!!
Naturalnie dotyczy to statystyk na Blogerze, ktore pokazuja liczby osob odwiedzajacych moj blog i skad  te osoby pochodza, no moze scislej - gdzie te osoby obecnie sie znajduja.


Tak np  wygladalo to wczoraj wieczorkiem o godz. 22.18. A cyferki ?
Szwecja - 51, Bialorus - 33, Polska - 31, Stany Zjednoczone - 5 , Wielka Brytania - 7, Holandia - 4, Kanada - 2, Niemcy - 1
Milo mi !!! - bo to 134 osoby.
Szczegolnie serdecznie witam czytelnikow z Bialorusi - pojawili sie oni po raz pierwszy na moim blogu - ale mam nadzieje, ze beda zagladac czesciej.
Podbudowana cyferkami pozwolilam sobie nawet na maly zart. Z wielka nuta dumy w glosie oswiadczylam mojemu mezowi - ze taraz jestem - chyba? - bardziej znana niz Herta Muller, zanim otrzymala Nagrode Nobla.
Bedzie mi jeszcze milej ........... gdy na moim blogu pokaze sie jeszcze wiecej komentarzy. Brakuje mi co niektorych osob  (moze nie powrocily  jeszcze z urlopow???) i ich zabawnych, madrych i czasami pouczajacych  wpisow.
Wiec czekam ...................... i pozdrawiam wszystkich moich czytelnikow.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz