wtorek, 7 września 2010

W dalszym ciagu mam nadzieje......

ze na starosc bede zyla jak paczek w masle.
I to dzieki pilce noznej!!!
Jak zagladniecie na posta z 28 lipca ubieglego roku - to zobaczycie ze zachecalam moje kochane wnusiatka do ............"grania w noge"
Julia naturalnie rozpoczela szkolke pilkarska ... bo aby byc wielkim ( i bogatym) jak Ibra - trzeba rozpoczac bardzo wczesnie  pilkarska edukacje, ale cos mi sie wydaje, ze jej zainteresowanie troszke przygaslo....


Bianca .... przejawia natomiast wielkie zainteresowanie!!!
Problem tylko co wybrac ?

... strzelanie goli .....


czy .... ich obrona ???


Oswiadczam....ze nie bede sie starala manipulowac .....niech sama wybiera!!!
Bo czy to ma znaczenie ...... gdy dochody roczne - z pilki - beda ot tak - okolo 77 miljonow koron rocznie.
Bedzie ja wtedy,  tak jak Ibre, stac na wypozyczenie prywatnego samolotu za 175 tys. aby zawiezc babcie na jej spotkania kolezenskie.
Wiec..... moje kochane kolezanki, nie traccie nadzieji!!! Bede "wpadac na kawke" troszke czesciej niz dotychczas.

PS..... tak na wszelki wypadek, gdyby..... Ibra - to naturalnie ZLATAN  IBRAHIMOVIC !!!

2 komentarze:

  1. Ja też się załapie na ten dobrobyt?

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Alicji: a co masz na mysli? - chcesz podrozowac zrazem ze mna? .... to serdecznie zaparaszam - bo samej bedzie mi troche smutno w wielkim samolocie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń