piątek, 1 kwietnia 2011

Bo wszystkiemu winna ......

..... bo wszystkiemu winna "ciotka" ...
ta co wziela, wziela klucze od "wychodka".
I ja chodze sobie  tu i tam .......... 
...... i w koszyczku "gowno" mam.

Co mi sie wydaje, ze wlasnie ta znana przyspiewke nucil Prezes i jego swita podczas teatralnych zakupow w Biedronce.
Sadzac po minie Prezesa -  byl on bardzo zadowolony, ze moze pokazac calemu swiatu, kto ponosi wine za drozyzne.
No wlasnie calemu swiatu................ bo drozyzna zrobila sie wszedzie......... na calym swiecie!!!
Taki oto artykul wpadl mi "w oko" wczorajszego wieczoru...
Osoby ze znajomoscia szwedzkiego moga same przeczytac artykul korzystajac z powyzszego linku , dla pozostalych skrotowe tlumaczenie starych i gorzkich prawd :

Twoja zywnosc  jest rekordowo droga!


- W lutym ceny zywnosci wzrosly o 2,2 % w porownaniu ze styczniem br. Jest to najwyzszy poziom cen od czasu, kiedy FAO rozpoczela w 1990 roku  badania i porownywanie cen zywnosci.
W biezacym roku spodziewana jest globalna zmiana cen zywnosci i istnieje ryzyko dalszego ich wzrostu.


- Kazdy nieplanowany i niespodziewany wzrost cen ropy jeszcze bardziej pogorszy sytuacje na rynku zywnosciowym.......... mowi Dawid Hallan - jeden z chefow  w FAO.


- Ceny zboz, produktow mleczarskich, miesa, oleju i tluszczow wzrosly i leza na najwyzszym poziomie cenowym od kilku lat......


Oj, oj ..... niezbyt mila przyszlosc nas czeka. Dlatego tez zwracam sie do Pana ..... Panie Tusk !!!
Skoro jest Pan wszechwladny ( w oczach konkurentow) .....i ponosi Pan odpowidzialnosc za wszystko co dzieje sie na naszym ziemskim padole........prosze nie podnosic wiecej cen kawy!!!

Z tymi pozostalymi cenami zywosci jakos sobie poradze, bo dostalam podwyzke - nawet dosc dobra, i dostane zwrot nadplacongo podatku. Od wczoraj przeszlam na diete (zob. wczorajszy post).... wiec bede jadla troszke mniej............ ale bez kawy, Panie Tusk....... to ja nie przezyje!!!



2 komentarze:

  1. Oj to ja sie podpisuje obydwoma rencamy i nogyma, bo ja bez kawy to tez nie daje rady:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Stardast: oj jak dobrze ze jest nas juz dwoch!!!
    Usciski

    OdpowiedzUsuń