wtorek, 5 kwietnia 2011

Czasami warto ponarzekac........

..... nawet i po cichu!
Bo moze ktos jednak uslyszy i spelni to narzekanie?
Pamietacie jak nie tak dawno (przy okazji otwarcia CCC - najnowszego przybytku kulturalnego w naszym miescie) narzekalam, ze pominieto mnie! - wlasnie mnie!!! na liscie gosci zproszonych.
Byc moze osoby odpowiedzialne za ten stan rzeczy wziely sobie to narzekanie do serca ;) ..... i zorganizowaly w dniu wczorajszym calodniowy wyklad dla dosc znacznej liczby wspolpracownikow naszego urzedu - okolo (400 osob). Jestem przekonana, ze wiekszosc z tych osob, podobnie jak ja odwiedzila ten przybytek konferencyjno-kulturalno-koncertowy po raz pierwszy...... ale napewno nie ostatni!!!
Skromnosc, prostota............i elegancja!!!
Co prawda jeszcze troszke pozostalo do wykonczenia, szczegolnie na zewnatrz, ale juz mi sie podoba.


Wczorajszy wyklad ...... tez mi sie bardzo spodobal. Bo i temat interesujacy..... ale przede wszystkim kunszt wykladowcy !!!

Dzieki mu za to!!!
..... bo na zewnatrz panowala piekna wiosenna pogoda..... dusza i cialo rwaly sie do slonca i zapachow wiosny....



.....i tak sie rozmarzylam, ze zaczelam zazdroscic...... ze nie jestem mewa;)......

1 komentarz:

  1. Jak zawsze pisze - piekne fotki. Sciskam. Polonijna mama

    OdpowiedzUsuń