sobota, 15 stycznia 2011

Tutaj mam zamiar osiasc.....................

............"na stare lata"

Do wyboru : 3 bloki .........



 na tym samym placu  i z tym samym widokiem.!!!

Wspaniala technika  po kliknieciu na ukryty pod "widokiem" link przeniesie Cie do mojego pieknego miasta ... na "moje przyszle podworko" i za pomoca "myszki" mozesz obejrzec sie "w kolko".

Moze wyobrazisz sobie dlaczego wlasnie tutaj chce zamieszkac.
Woda i przyroda na wyciagniecien reki, wystarczy przejsc tylko kilka metrow, wsiasc do lodki i ............poplynac!!!
A kiedy juz sily odmowia plywania, zaglowania i dlugich spacerow wzluz brzegu zatoki jeziora Wenerskiego....... to siade sobie na ktorejs z laweczek ...... i bede karmila kaczki i golebie, ale jednym okiem podgladac bede ..................wysportowanych mlodziencow biegajacych po sciezce zdrowia;)

Moze ktos zapyta : a ogrod, a twoje kwiaty ?
To szybko odpowiadam: tylko kilkaset metrow i bede mogla podziwiac jeden z mniejszych ale chyba jeden z najpiekniejszych ogrodow miejskich....................jakie widzialam!!!


(Zdjecie to "powtorka" ......... z maja ub.roku)

.....bez odsniezania, bez koszenia trawy, bez podlewania, bez pomocy "osob trzecich"..... tylko chodzic, wachac i podziwiac!!!

6 komentarzy:

  1. No, nie wiem czy będziesz taka szczęśliwa w tym bloku. Zdaję sobie sprawę, że blokowisko w Polsce a w Szwecji to kolosalna różnica, ale...
    Przecież u siebie też masz jezioro po nosem a las "za rogiem". Ja już wiem jak się tęskni do tego swojego, kochanego domeczku. Po wielu latach bytowania w bloku nadal tęsknię i to bardzo boleśnie właśnie za tym "domeczkiem".
    Ściskam.T.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale Ci sie nie dziwie, z wiekiem czlowiek potrzebuje coraz wiecej wygody:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Teresaco: ja to wiem!!! ale wiem rowniez, ze bede mogla zamknac drzwi na klucz..... i pojechac na kilka miesiecy do Lapponi nie martwiac sie o to, ze trawa i chwasty rosna na polmetra, ze snieg lezy przed domem, ze slizgawica i ktos moze zlamac przed moim domem noge, albo paluszek i bede musiala zaplacic odszkodowanie itd, itd......
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Stardust: Dzieki ... wlasnie o to mi chodzi!!! Wygoda, swoboda i niezaleznosc.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie.
    Ja też tam chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Gosi: Nigdy nic nie wiadomo gdzie "wyladujemy" - chyba czytalas moj wczesniejszy post? Po zadaniu bardzo konkretnego pytania przy okazji jakiej konferencji - czy naprawde WSZYSCY
    sa mile widziani w naszym miescie - odpowiedziano mi, ze TAK i to bez wyjatku!!! wiec?
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń