sobota, 22 stycznia 2011

Rozdwojenie jazni.......

..... uczucie, ktore od kilku dni dokuczalo mi ..... i to nawet dosc powaznie!!!
Nie moglam sie jakos odnalezc w rzeczywistosci. Zadawalam sobie pytanie: czy ja to ja ?
I jesli........ ja - to kim ja jestem?


W ubieglym tygodniu wiele z mediow opublikowalo sensacyjna wiadomosc oparta na badaniach astronoma - Parke Kunkle z Minneapolis USA.

Os naszej staruszki Ziemi przesunela sie troszeczke w ciagu 3000 lat, co spowodowalo zmiane pozycji Ziemi w stosunku do Nieba........... nagle zamiast 12 znakow zodiaku mamy 13!!!

No i naturalnie ja musialam byc jedna z tych osob, ktore zostaly dotkniete tymi odkryciami.
Bo nagle okazalo sie ze nie jestem juz Skorpionem !!!  Ja, ktora zawsze szczycila sie tym znakiem zodiaku i we wszystkich konfliktowych sytuacjach zwalala wine na astrologie!!!
Nagle okazalo sie ze jestem Waga. 
Juz w samej nazwie zobaczylam konflikt - waga jest symbolem "rownowagi"  - wiec juz chocby z tego prostego powodu nie moge byc Waga!!!

Zagladnelam jednak na portale astrologiczne ze zwyklej ciekawosci .......... bo moze jednak???
.... i zaczelam czytac....


Urodzonych pod znakiem Wagi los obdarzył licznymi talentami zwłaszcza artystycznymi, dobrym słuchem, poczuciem piękna, czasami charyzmą. Większość z nich, to ludzie intelektu o lotnym umyśle i twórczej inwencji. Ambitni, skrupulatni, systematyczni, pełni dobrej woli i życzliwości. Stanowią przykłady harmonii, równowagi i sprawiedliwości. Takt, wdzięk, pogoda ducha, uczciwość i szczerość dominują w ich życiu.

Oj  nawet wszystko pasuje .... no - z malymi wyjatkami - pomyslalam i czytam dalej......

Unikają kłótni i ostrych starć. 


- klotni chyba tak ...... ale ostrych starc? - tych nigdy sie nie balam i nie unikalam , wiec ?


Nie znoszą brutalności i przemocy - i to sie zgadza..... 


.... Są ludźmi pokoju i zgody. Odznaczają się dużą tolerancją i wielkodusznością. Potrafią wybaczać i do wszystkich odnosić się przyjaźnie..............
... zaczelam sie czuc nie swojo, nie to nie moge byc ja ..... ja siebie nie poznaje!!!

Wrocilam na portal i zajrzalam na moj dawny znak. Przeczytalam ..... i poczulam sie ja ryba w wodzie ..... 


Nie ma znaczenia ilu jeszcze uczonych bedzie sie staralo przekonac mnie, ze jestem Waga czy innym znakiem .......... i tak nie uwierze,bo........ ja i tak bede ja!!!





2 komentarze:

  1. Jestem Wodnikiem. Bylam Wodnikiem. Tak zostanie. USciski. Polonijna Mama

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Polonijnej Mamy: moj"domowy" Wodnik, tez nie potrzebuje sie matrwic - bo mu nie groza takie "problemy" jak mnie:)))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń