środa, 17 marca 2010

Sprawa dla detektywa......

......cos tu nie gra w panstwie..... szwedzkim ???
Od kilku dni, tzn od niedzieli  bardzo czestym tematem rozmow w miejscach pracy, autobusach, sklepach, na ulicy ...  jest temat  Konkurs Eurowizji!!!
I o dziwo!!! - bardzo czesto slyszy sie takie oto wypowiedzi - ja nie ogladam , szlagier  - to nie moja muzyka,  jak mozna na cos takiego patrzec .... itd, itd.
Napisalam o dziwo! -  bo rzeczywiscie bardzo sie zdziwilam, kiedy zobaczylam cyfry Urzedu Statystycznego i Badan Opinii Publicznej :  3 870 000 osob obejrzalo  Final Konkursu w Szwecji  i zobaczylo jak Anna Bergendahl wygrywa .....


 Prawie 4 miljony!!!! - i naturalnie "szybka matematyka"  tzn , ze 43,3 % calej szwedzkiej  populacji.
........ a jak odliczymy  wszystkich niemowlakow i osoby starsze, ktore ze wzgledow naturalnych spia o tej porze, wszystkie te osoby, ktorym praca nie pozwolila na ogladanie ............... to mam wrazenie , ze to kosmici odwiedzaja nas w tym "festiwalowym czasie" i  glosuja  - w celu poprawienia naszej statystyki.
Ja - z reka na sercu przyznaje sie ..... ja ogladalam ! - i nie dlatego, ze ten typ muzyki jest moim ulubionym ... ale dlatego, ze lubie wiedziec co "dzieje sie na swiecie", zeby  nadazac za wnusiami , za ludzmi z ktorymi pracuje ..... i tak poprostu , zebym miala o czym pisac na moim  blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz