wtorek, 18 sierpnia 2009

Rola ambasadora ...................???


Oj zagalpowalam sie troszeczke wczoraj w porownaniu mojego raju i Sztockholmu ...... nie mialam na celu degradacji roli i piekna Sztockholmu !!!!! Jest to piekne miasto i moim skromnym zdaniem jedna z najpiekniejszych stolic swiata. To co mnie tam odstrasza to ilosc mieszkajacych i przebywajacych tam ludzi - dla mnie optymalna cyfra to - max 100 tys. mieszkancow.
Przeraza mnie tempo i stress - moze to wynik przezytych lat ??????? - bo przeciez kiedys bardzo lubilam tempo i rozmach.
Dzisiaj bardziej zachwyca mnie przyroda, kolorystyka wody, nieba czy lasu. Nie spieszno mi juz tak, jak przed kilkoma laty i moge siedziec godzinami i podziwiac .............




Jest to dla mnie luxus !!! - wysoki standart zycia - aby zyc powoli i robic to na co sie ma ochote w danej chwili.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz