czwartek, 12 sierpnia 2010

Spadajace gwiazdy..........

Wczorajszy wieczor mial byc wieczorem gwiazd - spadajacych gwiazd. Przygotowalam sie na wielka atrakcje "niebianska" bo gwiazdy, planety, satelity i inne zjawiska podniebne zawsze mnie interesowaly.
Staralam sie, gdy widze spadajaca gwiazde, wypowiedziec jakies zyczenie. Musze przyznac, ze nawet mi sie do tej pory to udawalo. Zyczenia dosc przyziemne - bo gruncie rzeczy jestem nawet dosc zadowolona z mojej sytuacji zyciowej.
Do tej pory !!!
Bo ostatnio jakosc dziwnie nazbieralo sie dosc duzo marzen!!! Niektorych chyba nie uda mi sie zrealizowac w tym zyciu....... ale co tam ... moze w nastepnym?
Wiec na wszelki wypadek zrobilam liste ..... i ten zapowiadany deszcz spadajacych gwiazd - nie mogl byc bardziej pasaujacy.
1. "Zdobyc" Kebnekaise (najwyzszy szczyt Szwecji 2104 albo 2106m - w zaleznosci od grubosci lodu)
2. "Przewedrowac" szlakiem krolewskim  chociaz polowe jego dlugosci  ( caly ponad  430 km)
3. Chociaz - tylko 1 tydzien - kazdego lata spedzic w polnocnej Norwegii na wysokich fjordach.
    Poniewaz Norwegia jest chyba najdrozszym krajem swiata - zycze sobie troche wiecej  pieniazkow.
Gdyby to byly zyczenia do zlotej rybki, to nie moglabym zyczyc sobie wiecej, ale sa to marzenia do spadajacych gwiazd - a ma ich spasc cale miljony - wiec moge  kontunuowac moja liste :
4. Milego partnera, ktory bedzie nadazal za wszystkimi "moimi marzeniami". Moze byc ten sam co w tym zyciu... o ile go troche odmlodzimy - o jakies 10 lat!!!
......... i tu przerwalam moja wyliczanke marzen. Jesli one sie spelnia - bedzie pelnia szczescia.
Pozostalo tylko czekanie na gwiazdy. Na tych szerokosciach geograficznych pojawiaja sie one dosc pozno.
Czekalam cierpliwie ........... i nic.
Jedyna padnieta gwiazda poprzedniej nocy ........... to ja!!! Padlam - prosto do lozka o godz 01.30.
I jesli wierzyc metreologom - kulminacja spadania ma nastapic dzisiejszej nocy ........ wiec ciagle jeszcze mam szanse na wypowiedzenie moich marzen.
.... bo kto czeka na cos dobrego................

5 komentarzy:

  1. Piękne życzenia - niech się spełnią.
    Jak by ich było więcej - tych gwiazd, to poproszę o jedno dla mnie. Ja pomyślę, ty zobaczysz i niech mi się spełni. Oczywiście obiecuje wyspać się za ciebie w ramach rekompensaty :) Nie wiem kiedy, ale uczynię to z przyjemnością.
    Niech nam się spełni.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nawet dobrze, ze dzis, bo juz masz zyczenia przeciwczone, latwiej pojdzie:))) A ja juz spelnienia zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Gosi i Starust : przeciez maja spasc ich miljony - wiec moze byc miljon zyczen!!!
    Myslcie intensywnie o swoich marzeniach .... a ja obiecuje, ze kiedy juz zloze moje zamowienie to przekaze telepatycznie i Wasze.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Reportaget om dig (och lite till) var infört i fredagens Norran! Hoppas du får tag på den!
    Undrar hur det här ska översättas? Vi hoppas på stjärnfallet ikväll vi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Till Lifeblog! Tack för tipset - skall ringa red. och be om ett ex. Hoppas att de skickar.
    Hälsningar

    OdpowiedzUsuń