środa, 4 września 2013

Historyczna chwila ......


okolo godziny 09.43 Prezydent Obama ....... przelecial nad moja glowa;-)) w drodze do Sztokholmu.
Niestety chmury i to dosc geste przyslonily mnie machajaca w strone nieba i moja piekna kraine, a szkoda bo bylo co ogladac......

Ja ogladalam i nawet uwiecznilam historyczne ladowanie na Arlandzie za pomoca "laczy telewizyjnych".
Jest to pierwsza w historii wizyta urzedujacego Prezydenta USA w Szwecji ...... wiec udokumentowac ja dla potomnych wprost trzeba ....



i w jakis sposob uczcic!
        Upieklam wiec ciasteczko ........ 
ale Obamy nie zaprosze (bo i tak nie przyjedzie) i zjem sama, no nie cale ...... chyba poczestuje moich najblizszych;-))

3 komentarze:

  1. oj zjadłbym Twoje ciasteczko Obama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze! .... a ja nie wierzylam, ze jestem "na podsluchu";-))

      Usuń
  2. :) Gdyby wiedział o nalewce z Maliny Nordyckiej do ciasta......kto wie??

    OdpowiedzUsuń