poniedziałek, 14 września 2009

Bratnie dusze...............

......... dzisiaj w mollowej tonacji ....... chyba tak nastraja mnie pogoda. Bowiem jest pochmuro i szaro.
Nie mam zamiaru zadreczac Was glebokimi studiami psychologicznymi.
Od kilku tygodni zastanawiam sie nad zagadnieniem astralnych siostr i braci ????? Czy to mozliwe aby istnialy osoby, w ktorych odnajdujemy siebie samych ... i to na tak wielu plaszczyznach - i jesli istnieja - co powoduje, ze je odnajdujemy ???
Po prawej stronie mojego blogu znajduje sie lista blogow, ktore sledze. Wsrod nich jest jeden, ktory moglabym dokladnie calkowiecie przekopiowac i podpisywac moim imieniem .
Osoba ta odnalazla swoj raj - ktory nazywa kraina tesknot w....... moim raju !!!
Fotografuje te same obiekty, zjawiska i nastroje tylko ... z drugiej strony jeziora ........i co najwazniejsze w tym samym czasie ????



Wypowiada "moje" mysli i rozwazania. Czyta tych samych pisarzy itd. itd. I miewa te same nastroje.....






Pozwolilam sobie .... na mala kradziez i skopiowalam dwa zdjecia z opisywanego blogu, aby zilustrowac to o czym pisze.
Pozostale blogi na mojej liscie - no prawie wszystkie - maja rowniez powiazanie z moim rajem, w wolnej chwili zajrzyjcie i podziwiajcie ........

1 komentarz:

  1. Znalazlam TA OSOBE juz kilka dni temu .Wczoraj pokazywalam dziewczyna w grupie ,bylysmy zachwycone.Szkoda ze ten blog nie ma wyboru jezyka (albo nie umiem wlaczyc).Kilka posiada taka mozliwosc.

    OdpowiedzUsuń