niedziela, 4 stycznia 2015

Nowy Rok powitany ....


.... Stary pozegnany i wszystko zaczyna wracac do normy, czyli tak jakby nic sie nie wydarzylo.
A jednak ..... przybyl nam jeden roczek:-((
Wyznaje szczerze, ze nawet "go"odczulam na wlasnym karku, szczegolnie w pierwszy dzien tego nowego roku.
I pomyslec, ze bywaly takie czasy, kiedy to przyjecia, bale i hulanki trwaly po kilka dni i nocy!!!
Wystraczyl odswiezajacy prysznic, zmiana odzienia i "twarzy" ..... i dawaj, hulaj dusza, piekla nie ma.
A teraz?  Nawet jedna noc wydaje sie za dluuuuuuuuuuuuuuga. Odsypiac ja trzeba przez dwie ..... i jeszcze dwa dni;-))

Wiec chyba wszystko jasne, dlaczego dopiero teraz zasiadlam do komputera.
Ale zanim to zrobilam zaczerpnelam odrobinke swiezego powietrza nad naszym "morzem srodladowym"....


I tutaj tez nie tak jak kiedys! Bo kiedys ....... jak byla zima to byla zima, taka ze sniegiem i lodem.
Lodu teraz szukac ze szklem powiekszajacym i to tylko w szczelinach skal ....



.... i nie da sie tak jak dawniej pojezdzic na lyzwach czy nartach.
Mnie, kobitce w kwiecie wieku to i spacerek wystarczy, ale mlodziezy spragnionej prawdziwej zimy, chyba jednak nie!
Wiec jednak .... prosimy o zime i snieg!!!


2 komentarze:

  1. Pani jest wzorem dla młodzieży, ja jestem zdecydowanie mniej energiczna, a przecież jest tyle do zobaczenia, doświadczenia, poczucia. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Polaskotalo" mnie odrobinke!!! .... i ciesze sie ogromniascie, ze moge podzielic sie moja energia z innymi bo wystraczy jej dla wielku.
      Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.

      Usuń