niedziela, 11 listopada 2012

Tort dla taty ......

.... ale i nie tylko, bo ja i reszta rodzinki .... tez sie na niego zalapie!!!
Byc moze powinien to byc tort czekoladowy "z racji majestatu", bo wlasnie w dniu 11 listopada obchodzony jest dzien czekolady, ale ze ja "baba pod prad" ..... to pod kopulka bialego marcepanu "zamknelam wspomnienie lata" czyli .......
smak poziomek i zapach fijolkow .....

A jesli chodzi o czekolade to wyczytalam, ze ludziska dziele sie na dwie kategorie, na tych co uwazaja, ze :
 - czekolada jest lepsza od seksu
i na tych ktorzy mowia, ze jest ona najbardziej na swiecie przewartosciowanym smakolykiem.
I zabilam sobie cwieka ....... zeby okreslic moja orientacje czekoladowa;)

6 komentarzy:

  1. Najsedeczniejsze życzenia urodzinowe, samych dobrych,radosnych, pełnych spokoju i zdrowia dni życzy Ci cała nasza rodzina. Sto lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziekuje!!!
      Usciski

      Usuń
    2. A ja tam i to, i to...
      Szczególnie gorzka, wedlowska. A to drugie, no cóż..............
      No to jaką ja mam orientację czekoladową?

      Usuń
    3. Do Reresaco !!! no wlasnie! Bez "degustacji" nie rozbierosz ......
      Pozdrowionka

      Usuń
  2. Wracając do świąt - to w związku z tym najważniejszym - życzę Ci wielu czekoladowych, słodkich i pięknych dni. Mniam!!!

    OdpowiedzUsuń