poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Ptakom podobni .... ( 2 )


Ptakom podobni też mamy gniazda
Gdzie oczu zawsze przyjazny blask
Skarbem nam lampa i szyba każda
Co przed śnieżycą ochrania nas .....


Nie po raz pierwszy cytuje slowa tej pisosenki, ale wlasnie dzisiaj i w tym miejscu maja one najbardziej trafny wydzwiek.
Moglyby byc sloganem powitalnym w hotelu, ktory odwiedzilismy minionego weekendu.
Wybieralam sie tam przez dluuuuuuuuuuuugie 4 lata, ale wreszcie dotarlam!!!
I moze to dobrze, bo hotel troszke sie rozbudowal, stal sie bardzo, bardzo slawny na calym swiecie i goscil wielu celebrytow.

Nie tak dawno w hotelu przebywala wraz ze swoja rodzinka Kate Moss, ktora wlasnie tam celebrowala urodziny swojego meza.
Hotel w ostatnim czasie stal sie "kulisami" do filmow reklamowch wielkich swiatowych koncernow samochodowych.
Vouge w najblizym czasie zaprezentuje swoja sesje zdjeciowa z udzialem Wielkiej Gwiazdy amerykanskiej, ktora miala ze soba cala swite skladajaca sie z 12 "garderobianych" ktorzy dbali o jej urode;-))
Slubny z duma stwierdzil, ze ja z pomoca tylko "jednego garderobianego" i tak jestem piekna!!!
a gdybym miala ich az 12 to bylabym najpiekniejsza na swiecie;-))
A oto moja mala prezentacja Treehotelu czyli hotelu na drzewach .....









Poniewaz hotel jest w stalej rozbudowie, juz teraz planuje nastepny pobyt, aby podziwiac dwa nowe "gniazdka", ktore beda gotowe na nastepnym roku.


Ja zostawiam tu kawalek mojego serca, a "ktos" zostawil ..... swoj prezent slubny!!!
Do zobaczenia .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz