niedziela, 23 marca 2014

Kiedy patrze hen .......


przed siebie ......

na te ptaki, ktore mnie odwiedzaja .....






i na te kwiatki, ktore tak wczesnie, jak nigdy wczesniej ozdabiaja moje domostwo ....




..... to dostaje rozdwojenia jazni;-))

Ciesze sie ogromnie wiosna, a jednoczesnie tesknie do ..... zimy!!!
Za dwa tygodnie rozpoczynam moj upragniony, dlugo planowany zimowo-wiosenny urlop.
Najwieksza jego atrakcja ma byc pobyt w hotelu lodowym w Jukkasjärvi i ...... jak zrobi sie za cieplo, to marzenia djabli wezma.
Wiec zaciskam kciuki ...... bo jak narazie wyglada to calkiem, calkiem!!! Aby tak dalej.



3 komentarze:

  1. Ojej!!! To tak zielono juz u Ciebie?
    U nas znow sniegiem sypnela. Ja mysle ze hotel lodowy postoi do twojego przyjazdu. Az jestem ciekawa czy wybydowali go do konca, bo jak ja bylam pod koniec grudnia to tez prace wstrzymane ze wzgedu na wysoka temperature.

    Trzymam kciuki i przyjemniego uropu.
    :)

    usciski


    PS. A ptaszeta podesli troche wyzej... do mnie :) bo czekam na nie z utesknieniem. No i jak bedziesz przejezdzac przez Lövånger, moze wpadniesz na kawe???? :))))) Goraco zapraszam. Bylo by milo Cie poznac osobiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziekuje za zaproszenie. Niestety tym razem jedziemy 45-tka bo to najszybciej. W czerwcu prawdopodobnie pojade "wybrzezem", wiec postaram sie zaplanowac wizyte u Ciebie, jesli bedziesz w domu.
    Rownoczenie zapraszam do mnie w Arjeplog, bo chyba mijasz go jak jedziesz do Norwegii???.
    Jak tylko rozwiaza sie moje problemy z mailem i internetem napisze na priv.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój komentarz o ptakach dotyczył tego posta, coś mi się przeklikało.

    OdpowiedzUsuń