środa, 16 listopada 2011

..... a ja lubie p.Hofmana.....


..... a wlasciwie jego cudowne wypowiedzi o tych co:
 wyjechali z miasta i "zdziczeli",
 o tych co pojechali i "zbaranieli",
...... o perfumowanych nozykach i sztylecikach

Bo jak nie lubic kogos, kto dodaje mi zdrowia i zycia!!!
Pomyslcie sami 1 minutka smiechu, jedna krociutka minutka daje tyle samo co 45 minut relaxu!!!( i to calkiem za darmo)
przedluza zycie o 10 minut!!!......
i pozwala spalic 12 kalorii!!!


Panie Hofman prosze o wiecej ............ szczegolnie teraz gdy nadchodza swieta i musze spalic wiele, wiele, wiecej kalorii.............

6 komentarzy:

  1. No nie wpadłam na to, że mogę Go ZA TO polubić.
    Sama wyjechałam, może już tak zdziczałam, że nie nadążam za panem H?

    OdpowiedzUsuń
  2. Do Gaji: witaj w moich progach!!!
    A wracajac do p.H to jego szczescie, ze on JESZCZE nadaza za wodzem. Bo co zrobi biedak gdy wodz zastosuje swoja zelazna zasade :... tych co staja za blisko.... odstawic daleko, najchetnej poza!!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. A dlaczego nie komentujesz wypowiedż Komoruskiego że uciekliscie jak szczury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Anonimowego: z reguly nie odpowiadam osobom, ktore nie maja w zwyczaju uzywac swojego imienia lub chocby inicjalow, ale zrobie dzisiaj wyjatek... nie znam zadnego p. Komoruskiego i nie slyszalam jego wypowiedzi, wiec nie moge ich komentowac. Milego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! krótko i na temat:-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Do CzarnegoKota: Dziekuje.... i rowniez serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń