sobota, 25 lipca 2009

Witajcie moi kochani!
Od dluzszego czasu zyje w dyskomforcie, ze nie nadazam z korespondencja i zaniedbalam dosc duza czesc znajomych zarowno tutaj jak i tych z "naszej klasy". Pomyslalam wiec, ze moze blogowanie rozwiaze troszeczke moich problemow. Powiedzialam o tym mojej kochanej synowej ... i oto rezultat. Dzieki MAGDA - jestes wspaniala.
Tytul mojego bloga- Raj Iny - jest dosc "klamliwy" bo po szwedzku - bede jednak pisala po polsku - wiec bez obaw ! Moze wrzuce kiedys jakies szwedzkie slowo, szwedzki szyk gramatyczny lub stylistyczny, zrobie troche bledow ortograficznych - ale chyba mi to wybaczycie.
Bede sie starala opisywac moja szara codziennosc, aktualne zdarzenia - zarowno te wielkie jak i te male, spotkania z ciekawymi ludzmi i to co cenie obecnie najbardziej : spotkania z przyroda, i spotkania z moimi "wnusietami". W miare mozliwosci bede sie starala na biezaco "wsadzac" zdjecia, aby podzielic sie z Wami odczuciami wizualnymi - szczegolnie tymi z Lapponi.
Zapraszam goraco do komentowania moich " postow" - bedzie mi bardzo milo czytac Wasze opinie. Naturalnie bede zagladala na Nasza-klase , troche to potrwa zanim poinformuje wszystkich znajomych o blogu i jego adresie.
Caluski dla Was wszystkich i do ................. napisania

1 komentarz:

  1. Czyta sie swietnie!!!
    Spokojnego dyzuru.Buziaczki od wnuczatek.

    OdpowiedzUsuń