czwartek, 30 lipca 2009

Kazda sroczka swoj ogonek chwali.......

Podczas jednej z wizyt w przychodni dzieciecej nad biurkiem jednej z pielegniarek zobaczlam bardzo ladny szylt z napisem :


........ jesli uwazasz, ze twoje wnuki sa najpiekniejsze i najmadrzejsze na swiecie - spokojnie - bo jeszcze nie widzialas moich !!!!!!


Musze przyznac, ze w 100 % zgadzam sie z ta teoria.
Moje - sa rzeczywiscie piekne i madre !!!


Bianka szokuje nas codziennie nowymi zachowaniami i slowami. Wczoraj, gdy wpadlam do nich w odwiedziny - przywitala mnie w przedpokoju i zdecydowanie palcem pokazala, ze mam zdjac buty, gdzie mam je postawic, gdzie powiesic torebke, a nastepnie wskazala miejsce - gdzie mam usiasc.


Moze nie byloby w tym nic nadzwyczajnego , gdyby niej jej wiek - ona ma dopiero 15 miesiecy!!!


Wiem, ze jako drugie dziecko rozwija sie duzo szybciej - bo "dostaje duzo w prezencie" od swojej starszej siostry - zreszta bardzo madrej i inteligentnej dziewczynki. Najwazniejsze jest jednak to, ze sa -obydwie- takie kochane !!!! pogodne, wesole, mile i wygladaja na bardzo szczesliwe.






Kocham Was bardzo !!!!!





Lato - urlopy i wyjazdy - bo bardzo trudny czas !!!
Z jednej strony radosc z wolnego czasu i wyjazdow a z drugiej rozstania.
Bede za Wami tesknic



















2 komentarze:

  1. My tez bedziemy za Wami tesknic.Zleci szybciej niz myslimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak pisza te,ktore nie widzialy naszych!

    OdpowiedzUsuń