piątek, 16 maja 2014

Wizytacja ......


w "moim parku" to rzecz wprost konieczna ..... dla mnie;-))

Kilka razy w roku musze!!! sprawdzic jak pracuje "glowny ogrodnik miasta" i czy nadal spelnia swoje obowiazki z nalezytym zapalem i pasja?
Jakie obowiazuja trendy kwiatowe kazdego sezonu, jaka obowiazuje kolorystyka, itd. itd.

Podczas wczorajszej wizytacji stwierdzilam i "zanotowalam" co nastepuje:

... wiosna jakos dziwnie sie zatrzymala!!!

... wiosenne klomby kwitna tak, jakby byly dopiero co nasadzone





... nadal kwitna moje ulubione wiazy
... i czesc wczesnych magnoli:-))

ale juz powoli zaczynaja rozkwitac te pozniejsze np tak piekna "Lina"....


Drzewo konwaliowe i wiele innych "rarytasow" nadal w paczkach, wiec nie bylo sensu cykac fotek.

Z kilka dni powtorze "wizytacje" to moze wtedy z cala pewnoscia bede mogla stwierdzic ze .... to juz ... lato!!! .... w moim pieknym miescie.

2 komentarze:

  1. szczesciara!!!!
    a to to sliczne pomiedzy tulipankami jak sie zwie?
    bardzo mi sie to podoba, pewnie u mnie w tej zimnicy nie ma szans :(

    pozdrowionka
    ( u mnie tulipankow wciaz nima, tzn sa tyle ze dopiero zielone wschodzace paczki)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieprawdopodobne te szachownice w tulipanach. Nigdy nie widziała im aż tylu, są bardzo drogie i zazwyczaj sadzi się ich tylko kilka. Cudne!
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń