piątek, 14 września 2012

Przepraszam unizenie.....


.... ale to nie o taka jesien mi chodzi!!!
Ja zyczylam sobie takiej pieknej kolorowej "zlotej jesieni", a kiedy skoro swit otworzylam moje piekne oczteta zobaczylam cos zupelnie przeciwnego.
Za oknami "wiuwa, pizdzi i sika" zupelnie jak w najczarniejszym dniu listopada. Az nie chce sie nosa "wysciubilic" na zewnatrz.
I wszystko za przyczyna tropikalnego cyklonu Leslie, ktoremu zachcialo sie podrozy przez Atlantyk.
A ja jej tutaj nie chce i na przyszlosc nie zycze sobie takich nieproszonych gosci.

Bardzo serdecznie witam natomiast innych szacownych gosci zza oceanu USA i Canady, ktorzy w dniach 11 -16 wrzesnia w naszym pieknym miescie uczestnicza w The Swedish - American Bridge Conferance.
Konferencja na temat ochrony srodowiska, przedsiebiorczosci i wymiany kulturalnej jest tak wielkiej wagi, ze nawet w czasie jej trwania miasto nasze jest "tymczasowa siedziba" ambasady amerykanskiej.

Witam serdecznie i zycze owocnych obradow.

2 komentarze:

  1. Jestem ciekawa jaki jest program spotkania? Skad dokaldnie przyjechali Amerykanie?
    Sciskam i dziekuje za mozliwosc ogladania pieknych zdjec.
    Polonijna mama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sposob w kilku slowach odpowiedziec na Twoje pytanie, wiec najlepiej bedzie jak zajrzysz na link: http://www.swedenbridge2012.se/
      Milej lektury.
      Usciski

      Usuń