poniedziałek, 12 marca 2012

Zlego diabli nie biora.....


..... bo po co?
Wystarczy, ze podesla kilka gramow mikrobow, a te zrobia swoje.
Mnie zlamaly calkowicie. Telepie mna jak lisciem osikowym podczas orkanu.
Boli kazdy milimetr mojego grzesznego... aj! mialo byc ... pieknego ciala, a najbardziej jego najcenniejsza czesc- czyli glowka;)
I nie dosc ze boli to jeszcze w niej sie kreci, a ja nienawidze "diabelskich mlynow i karuzeli".
Na szczescie mam Slubnego, ktory zmienil profesje i przemienil sie w pielegniarza i dogadza mi jak tylko moze.
Wlasnie przed chwilka przygotowal obiadek, tak pachnacy ze szybko poderwalam sie wyrka.... i nagle stanelam przed trudnym wyborem..... przy ktorym stole mam usiasc? .... bo byly dwa!!!
Oj pomyslam ... wreszcie cos pozytywnego .... w takim razie powinnam miec dwa porfele ..... lecz niestety... byla to tylko iluzja spowodowana najprawdopodobniej wysoka goraczka.

PS. ...i musze stwierdzic, ze musze byc bardzo chora!!! ... skoro wczoraj wieczorem przegapilam romantyczne  spotkanie .....
Wenus z Jupiterem.



5 komentarzy:

  1. Oj to nie dobrze, kuruj sie i wracaj do zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. znam to aż do bólu, właśnie wychodzę z tego stanu, w zeszłym tygodniu odezwał się mój cykl 10-letni i wirusik zrobił swoje, a że rzadko mnie nawiedza, więc z pełną mocą manifestował swoją obecność. Szybkiego rozprawienie się z bestią ira.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkiego powrotu do zdrowia.Koniecznie łóżeczko.

      Usuń
  3. Tak to jest gdy brak alkoholu w organizmie.

    OdpowiedzUsuń