poniedziałek, 2 listopada 2015

Pomyslowosc ludzka nie ma granic .....


i wymaga nie lada inteligencji, albo calkowity jej brak .... tak jak w przypadku pana radnego, ktory na sesji Rady Miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim wyglosil takie oto .... kazanie pt:

Obchodzisz Halloween? Czeka Cię opętanie!

zaczelam czytac i musze przyznac, ze na poczatku nie wiedzialam, czy to zart czy jakies opetanie dopadlo tego radnego ....

"Niepokojąco wzrasta liczba opętań i zniewoleń wśród dzieci bawiących się w Halloween" - ostrzegał radny Prawa i Sprawiedliwości Krzysztof Misiak podczas sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego. Opętane dzieci zdaniem radnego Misiaka zmuszone są do szukania pomocy u psychiatrów, terapeutów i egzorcystów. Winni temu stanowi rzeczy są zdaniem prelegenta „osoby wrogo nastawione do chrześcijaństwa", do których lokalny polityk PiS bez wahania zalicza: liberałów, ateistów, materialistów i satanistów, którzy "serwują dzieciom rytuały satanistyczne w uproszczonej formie".  

Niebezpieczne jest przebieranie dzieci za "śmierć, duchy, czarownice, nietoperze, czarne koty, sowy, wampiry, demony czy nawet za samego diabła, czyli symbole szatana"..... to prosta droga do otwarcia się na opętanie. 

Zreszta, po co ja mam marnowac czas i cytowac slowa radnego, nalepiej jak sami wysluchacie jego wystapienia ......





Poszperalam w necie i okazalo sie, ze nie tylko radny ma takie naukowe podejcie do sprawy Halloween  .... najwazniejszej w obecnych czasach dla Narodu Polskiego.

Jeszcze bardziej zdumialy mnie poczynania Ksiezy, ktorzy w wielu miastach i wsiach zamiast walczyc ze "zgubnym wplywem Halloween" na dzieci i mlodziez zorganzowaly Korowody Swietych:-))
Zapachnialo mi to straszliwa pruderia i osmiele sie nawet powiedziec profanacja Swietych.

Korowody i Parady Swietych w wielu przypadkach koczyly sie ...... Balem Swietych!!!

Juz nic z tego nie rozumie ......

poslucham Budki Suflera, moze mi sie troche w glowie rozjasni;-))


3 komentarze:

  1. cóż jacy radni takie wystąpienia, a demonizacja wszystkiego co nie jest słuszne i zbawienne staje się wszechobecna i obowiązkowa, jest też domeną ludzi o bardzo niskiej samoocenie i bardzo niskim poczuciu wartości, którzy za wszelkącenę muszą się dowartościować, takie teraz czasy nastały ściskam ira

    OdpowiedzUsuń
  2. Ineczko, jak dobrze, ze nas tam nie ma. Ja jestem lysa, ale mi chyba skora na glowie deba staje jak czytam wiadomosci z Polski, a jak juz zorganizuja ten rzad to moze byc tylko gorzej:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem szczesliwa ze zyje w Kraju, ktory pomimo swoich niedociagniec i mankamentow jest poprostu Rajem i ze moje wnusiaki moga sie przebierac za kogo chca bez obaw, ze beda "opetane"
      Usciski

      Usuń