niedziela, 1 listopada 2015

Ornitologiczna sensacja ....


w mojej okolicy czyli ...... pojawienie sie malego ptaszka, ktory przyciagnal cala mase "ptasich podgladaczy"

Wiadomosc o wizycie Białorzytki rdzawej (Oenanthe hispanica)  na naszej szerokosci geograficznej szybko rozniosla sie po okolicy i wsrod ornitologow



Pojawili sie z wielkimi "lufami" i tripodami i ustawili sie wzdluz drogi w nadzieji, ze ptaszynka sie pokaze i beda mogli wpisac ja na liste swoich "zaliczonych ptasich rarytasow".

Ja tez sie tam pojawilam i dzieki jednemu milemu podgladaczowi i jego "lufie" udalo mi sie ptaszynke zobaczyc.

Wyciagnelam moj skromny aparat i nawet cyknelam kilka fotek ..... na dowod, ze tam bylam, bo jakoscia nie ma sie co chwalic ...

Dobra jakoscia pochawlic sie moze autor nizej zamieszczonego filmiku, ale jak sie ma taki sprzet i taka "lufe" jak on .... to nic dziwnego


2 komentarze:

  1. Rzeczywiście przyciągnęła lufy :) Śliczne Twoje zdjęcie jest.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie!!! Dodalas mi otuchy i poprawilas .... samoocene;-))
      Pozdrowionka

      Usuń