piątek, 12 sierpnia 2011

Wszystko co blyszczy......

..... napawa mnie radoscia!!!
Po kilku szarych deszczowych dniach .......... i nocach taki oto widok ukazal sie wczoraj rano naszym oczom....


.... i choc kilka kropelek deszczu probowalo za wszelka cene zepsuc nam nastroj...... to niestety....



..... nie udalo sie!!!

Caly dzien jezioro blyszczalo, migotalo i woda byla taka ....... niebiesciutka.
A wieczorem....................... bylo jeszcze bardziej bajecznie.....



..... problem w tym, ze natura wilkolaka ... nie dala mi spac.

4 komentarze:

  1. mam nadzieje, ze za pare dni bedzie tylko slonecznie i pieknie, a raj powita nas cala swa krasa

    OdpowiedzUsuń
  2. o Iry: ja tez mam taka nadzieje. Dzisiaj bylo przepieknie i cieplusienko!!!
    Juz nie mozemy sie doczekac....
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem urzeczona waszymi widokami... Buziaki.
    Polonijna mama

    OdpowiedzUsuń
  4. Do Polonijnej mamy : zaproszenie nadal aktualne.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń