poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Jada goscie.......

...jada do Mojego Raju,
a my jedziemy po nich
bo tak jest w zwyczaju.....

Juz jutro!!! .... juz tylko kilkanascie godzin i moja kochana siostrzyca ze swoim slubnym wyladuje w Bodö.
Uwazam, ze bedzie to dobry poczatek naszego wspolnego urlopu.
Przez kilka dni bedziemy podziwiac polnocne norweskie fjordy, obserwowac najsilniejsze odplywy i przyplywy w Saltstraumen, bo wlasnie tam bedziemy mieszkac.

..... i bedziemy prosic o sloneczko, chodzby przez kilka chwilek dziennie, aby w pelni rozkoszowac sie pieknymi widokami.



2 komentarze:

  1. Dawno nie zagladalam do Ciebie, ale ja ostatnio jakas niekomputerowa sie zrobilam, ledwie raz na tydzien cos u siebie napisze. Moze mi przejdzie, a tym czasem wybacz.
    I zycze przyjemnych wakacji z siostra i niech Wam to sloneczko swieci, jesli nie na niebie to na pewno bedzie swiecic w sercach:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Droga,
    prosze zamieszczaj zdjecia z waszego raju fiordowego. Bede ogladac. Usciski. Polonijna mama

    OdpowiedzUsuń