wtorek, 9 lutego 2016

.... no chyba ze .....


i wlasnie stalo sie ..... ze!!
Prosze teraz o pomoc i wyjasnienie mi, ktorzy imigranci sa lepsi, a ktorzy gorsi?
Ktorzy maja prawo do terorystycznych atakow, a ktorzy nie???

Czy ci z polskimi korzeniami i paszportami, o bialej karnacji maja wieksze prawo do rozbojow???

W czasie dzisiejszej oblawy na uczestnikow zaplanowanego ataku terorystycznego na mieszkania uchodzcow z Syrii, policja zatrzymala 14 faszystow ..... i tu sensacja!!! .... wiekszosc z nich .... polskiego obywatelstwa.


Skandal i wstyd!!! i domagam sie rownego i sprawiedliwego traktowania z innymi "kryminalistami" ... natychmiastowej deportacji.

4 komentarze:

  1. Mnie zatkalo... :-((( Jestem za!
    Pozdrawiam Halina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choc juz nic jest w stanie mnie zadziwic, to jednak zastanawiam sie nad poziomem umyslowym tych osobnikow.
      Czy do nich naprawde nie dociera, ze oni sa takimi samymi "obcymi" jak Ci z innych czesci swiata???
      Pozdrowionka

      Usuń
  2. Wiesz co, robi mi sie słabo jak czytam takie informacje, albo widzę jak reagują ludzie w Polsce.
    Wstydzę się wtedy, że jestem Polką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierze Ci, bo ja tez!!! Bo choc mieszkam "od wiekow" w Szwecji i mam szwedzkie obywatelstwo to w oczach ludzi nadal jestem Polka i musze sie wstydzic za innych.
      Pozdrowionka

      Usuń