czwartek, 16 lipca 2015

Storczyki ..... ze specjalna dedykacja dla


Megimoher ... za ulatwianie mi zycia za kole podbiegunowym;-)) i podanie polskich nazw tych pieknosci ...










Internet tutaj powolny jak "ciuchcia parowa pod gore" i zeby cos wygooglac to trzeba miec czas i cierpliwosc anielska.
Znam szwedzkie nazwy, ale polskich niestety nie, bo w tym czasie kiedy mieszkalam w Polandii, to uwage moja przyciagaly inne ..... dwunozne pieknosci;-)) ktorych imiona do tej pory pamietam.
Teraz nastaly czasy  ze ..... bardziej interesuja mnie "ptaszki, kwiatki i robaszki" .... a ze chce wiedziec z kim sie zadaje;-)) .... to pomoc Megi jest nieoceniona ...... i dzieki jej za nia!!!

2 komentarze:

  1. argh nie zalogowałam się ;-(
    polecam się :-)
    jakoś tak myślałam, że o mnie chodzi :-)
    szwedzkie nazwy są słodkie, z przyjemnością je guglałam. Widzę tu kukułki i gółkę wonną chyba. Sprawdzę dokładniej.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, nawet nie wiedzialam ze to storczyki :)
    gdzies je tu u nas juz tez widzialam na polach dziko rosnace, hmmmm musze to wziasc bardziej pod lupe.
    Jak dobrze ze Cie mam Ina, zawsze sie czlowiek czegos od Ciebie nauczy :)

    usciski

    OdpowiedzUsuń