poniedziałek, 16 grudnia 2013

I znowu sobie zadaje pytanie .......


gdzie lezy granica miedzy .........  demokracja a dywersja (polityczna)???

Bo ja znow nic nie rozumiem, a to wszystko za sprawa Prezesa i jego porywajacej mowy w rocznice wprowadzenia stanu wojennego!

Mam jednak bardzo intratna dla Prezesa propozycje ..... nich Pan "uszczknie" odrobinke z tego Biliona, ktory Pan ma w kieszeni i wybierze sie na dluuuuuuuuuuga wycieczke doksztalcajaca po swiecie.
(Wydaje mi sie, ze jako "dodatni sponsor" funduszu unijnego mam maluczkie prawo do decydowania jak te pieniazki powinny byc wykorzystywane;-))

Zareczam, ze jak Pan wroci do Kraju to wyzna Pan, ze to jednak bardzo ....... demokratyczny kraj.

A skoro demokratyczny, to przypuszczam, ze wiekszosc jego Obywateli nie bedzie miala nic przeciwko mojej propozycji;-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz