czwartek, 27 czerwca 2013

Piekno w deszczu


.......w moim ogrodzie




i na haldzie kopalnianej w Kvarntorp, ktora odwiedzilismy wczoraj w drodze powrotnej do domu.....






Dziela  na wysokim poziomie .... nie tylko ze wzgledu na ich polozenie, z cala pewnoscia wygladaja o wiele ciekawiej w sloncu, wiec napewno tu powroce..... ze sloneczkiem.

Na moich fotkach pokazuje tylko te, ktore z roznych powodow mnie zaciekawily, reszta dziel do ogladniecia "w naturze" lub na linku powyzej (Kvarntorp)

Halda jest znamienna i znana nie tylko z Galerii Sztuki. Z innych powodow tez, ale o tym juz wkrotce ....

5 komentarzy:

  1. :)Zobaczyłem materiały,historię dzięki wujku Google.Niesamowite miejsce i historia.
    Czy ten wyciąg widoczny na panoramie działa w zimie??

    OdpowiedzUsuń
  2. :)Tak mnie zaciekawiłaś tą miejscowością, że pootwierałem wszystko co było możliwe na jej temat.Jak bym miał kiedykolwiek jeszcze emigrować to tylko do Szwecji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam! Nasza Gmina jest otwarta dla wszystkich,takie jest jej motto... En stad för alla (Miasto dla wszystkich)
      Pozdrowionka

      Usuń
  3. my już prościutko z samolotu do domy a Wy jeszcze zwiedzanie i zdjęcia... chociaż nie powiem, że padliśmy, zaliczyłam jeszcze powitanie wśród przyjaciół i specjalnie dla mnie zagrany koncert w Yamaha, musiałm długo opowiadać, co dzięki Wam zobaczyliśmy, jeszcze raz wielkie dzięki i buziaki

    OdpowiedzUsuń