czwartek, 8 października 2015

Jesien w moim ogrodeczku ....


kolorowa, piekna i mila ..... jak zwykle zreszta gdy pogoda temu sprzyja;-)
Nie jestem pewna czy fotki w pelni oddaja klimat, bo zachcialo mi sie polepszen i zainstalowalam po dluuuuuuuuuuugim ociaganiu Windows 10 i nie jestem w calkowitej zgodzie z niektorymi appami.
Czeka mnie teraz "praktykowanie" i co za tym idzie duzo przeklenstw, nerwow i nieudanych fotek.
Ale potem musi byc juz tylko lepiej!
A oto garstka fotek z mojego ogrodeczka .....








.... i z wczorajszego zorzowego safarii w Värmlandii, czyli w samym sercu Szwecji ....




bo choc prognoza zorzy byla wprost niesamowita ....
to niestety chmury pokryly prawie cale niebo i ja zmuszona bylam cykac ..... w dziurce w chmurce;-)

2 komentarze:

  1. O, to może i w Polsce było ją widać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tak!!!
      Dzisiaj jest rowniez bardzo wysoka aktywnosc slonca, wiec przy sprzyjajacych warunkach chyba bedzie mozna zorze obserwowac.
      Pozdrowionka

      Usuń