wtorek, 8 października 2013

Jesienne roze ......


roze piekne, herbaciane ......

z lisci klonu wykonane, stoja na moim stole i robia ...... jesienne klimaty


Nie bede opisywac jak je zrobilam, bo napewno ten, kogo zainspiruje dopatrzy sie sam, albo doszuka w sieci ...... albo napisze mily komentarz.

Roze te dedykuje mojej blogowej kolezance, z ktora blogowe kolezenstwo przerodzilo sie w relna przyjazn i u ktorej spedzlismy "ostatnia niedziele", co wcale nie znaczy, ze nie bedzie ich wiecej ...... niedzieli naturalnie;-))


Tack Solveig och Roland för senast!!!

A ze materialu dla artysty w naturze jeszcze tak wiele .......
to napewno jeszcze wiele, wiele .... roz zakwitnie .... tej pieknej jesieni.

7 komentarzy:

  1. Pięknie wyszły, dzięki za przypomnienie- muszę wybrać się po liście i zrobić sobie nowy bukiecik.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany to cos nowego dla mnie. Daj wyprobowac? Jak sie taka technika nazywa? Jestem oczarowana twoimi wyrobami :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Moja znajoma "utkała" coś podobnego/nie podobnego :), do obejrzenia u mnie: http://karolki.blogspot.com/2013/10/skarby-jesieni.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne róże, co roku sie pojawiają na bligach, co roku obiecuję sobie, że zrobię...
    Może teraz się zabiorę bardziej skutecznie..
    Pozdrawiam!
    m.

    OdpowiedzUsuń
  5. Vilken konstnär du är! WOW! Så vackert ! Tack för fina ord - översättaren Mr Google gjorde sitt bästa idag! Jag har trätt nypon på tråd - det gick snabbt och blev så fint. Nu ska jag försöka göra ett blogginlägg. Ha det gött! Kram

    OdpowiedzUsuń
  6. z takim energetyzującym bukietem to żadne słoty nie będą ponure i szare ściskam ira

    OdpowiedzUsuń
  7. Ina, szalona kobieto! Slicznie dziekuje za NIESPODZINKE. Doszla dzis i mocno ujela moje serducho. dziekuje bardzo. Nie masz pojecia jak mi poprawilas dzis humor :)))))))
    Jestes pierwsza wirtualna osoba od ktorej cos dostalam :))))
    Czuje sie zaszczycona :)

    buziaki

    Teraz przestudiuje kwiatucha i sprobuje wlasnych sil :)

    milego dnia

    OdpowiedzUsuń