środa, 25 czerwca 2014

To wszystko wina .....


klimatu!!!
..... przynajmniej..... tego politycznego, ze pluskwy opanowaly nasz wielki swiat.
I to w takim wielkim rozmiarze.
To, ze "wschod" zapluskiwial "zachod" i odwrotnie to zadna nowina, ale zeby plaga pluskiewna w takim szybkim tempie opanowala "wlasny kraj" to troche mnie przeraza.
A wlasciwie nie troche  ..... a ogromnie!!!
Czlek zaczyna sie bac wszystkiego i wszystkich, bo nigdy nie wiadomo w ktorej ze scian zalegly sie pluskwy, a te potrafia zrobic dosc .... gleboka rane.

Mysli ostatnimi czasy, klebia mi sie w mojej madrej glowie;-) i zeby byc absolutnie pewna, ze nikt mnie nie podsluchuje wybralam sie na nocny spacer.

Cisza panowala niesamowita, tylko ja i Pan Bocek w calym wielkim swiecie.
Przysiadlam na chwile na kamieniu i popatrzylam na zachod.
Oj .... jak tam dramatycznie, pomyslalam ....






Spojrzalam na wschod, a tam tak jasniutko, tak milutko ....





Ale to tylko zludzenie, tylko przelotna chwilka, bo za kilka godzin wszystko sie ..... wyrowna!!!

Siedzac tak w niesamowitej ciszy, nagle poczulam ze cos jest nie tak. Ktos mnie podsluchuje, ale kto???
I wtedy dotarlo do mnie, ze ja to ja sama siebie "podsluchuje".
Co za czasy ..... nawet nie mozna zaufac sobie samemu;-))

8 komentarzy:

  1. Piekne klimaty, lubie takie dramatyczne niebo, ma swoj urok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes niesamowita :)))))))))
    a foty BOSKIE!
    A pluskwy... no coz.... :)
    Pozdrowionka Halina

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami warto zabrać kogoś ze soba na taki nocny spacer...:) Pozdrawiam JP

    OdpowiedzUsuń
  4. Så vackert!
    Vi kommer upp på fredag kväll!

    Solveig

    OdpowiedzUsuń
  5. Odbicia są fenomenalne.
    Łosie i lamy urocze.
    Politykę moim zdaniem zostawmy tym, którzy się w niej ubabrali.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy to jest "biała noc"? Zaglądam tu czasami, podoba mi się ten blog, jest taki życiowy. Pozdrawiam Alicja R.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie nie ma, ale tu już nic nie miziałam ściskam ira

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak widać pluskwy to nie dość, że podsłuchują to jeszcze żarłoczne ira

    OdpowiedzUsuń