środa, 5 lutego 2014

Mam wielka, bardzo wielka nadzieje .......


ze w wieku 102 lat bede taka jak .......... Bojan!!!
Kliknij na "Bojan" powyzej i zobacz do czego "tesknie".

Fantastyczna kobieta, fantastyczne zycie, fantastyczna starosc  ...... jesli "starosc" to wlasciwe slowo???
102 -latka, ktora blogje, surfuje i na dodatek pracuje jako wykladowca na kursach komputerowych dla emerytow.

Jestem pelna uznania, podziwu i nawet ..... zazdrosci;-))

PS. Blog Bojan jest odrobinke innaczej ulozony, zaobserwuj ze najnowsze posty sa "na dole".

3 komentarze:

  1. Też bym tak kiedyś chciała :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli się potwierdza że kobieta jak skończy 50 lat to żyje ile chce, a tu jeszcze dochodzi jakość życia i im więcej chce poznać i zrobić tym dłużej ... a co a my też sobie pożyjemy:-) ira

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęka mi wy.. oj ... opadła ;)
    Naprawdę! Niesamowity blogg i niesamowita kobietka!
    A ja siedzę i stękam.... fy, już się pozbierałam ;)
    Dzieki za supertips!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń